uch

jag säger bara uch uch uch vad jag är lat. om lathet skulle behöva ett ansikte utåt så är jag en given kandidat. jag skulle ha gått till sågen i morse och va uppe i tid. men nej. och varför detta nej. jo för att det va så äkligt väder det va lite regn varning och så fuktigt i luften. och mitt hår blir som typ ja en tistel när det är fuktigt i luften. det blir tovigt och står rakt ut. så nej jag va sååå lat och tog bussen till sågen och tog bussen sen till jobbet och tänkte hela dagen på jobbet att jag kan ut och springa sen. jag va hemma vid typ ja åtta och va jag ute och sprang... nej. och varför då. jo för att det va så äkligt väder och jag frös och har jag inte lite ont i huvudet och ja ni vet hur det är. alla undanflykter som jag kunde komma på kom jag på. typ oxå att nej men jag måste diska och sånt. så nej det blev ingen springning eller. så nej uch jag är såå lat.

så nu kollar jag på sex and the city och tröst äter gurka:)

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: M-L

Men man måste få vara lat ibland också. Sen var det ett jävla skitväder igår. Bra att du tröståt gurka och inte choklad eller nått.

2010-05-26 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0