viola

ja idag va det hoppning och jag hoppade viola. det gick jätte bra hon kändes pigg och glad. det är ju alltid kul när hon är pigg. det är ju mindre kul när hon är grinig och bara står och tjurar i ett hörn. vi började ju med och rida ute på utebanan och då är det bara och rida på och gasa. typ i traven är det solvalla som gäller och i galippen är det täby som gäller. sen kan man börja och rida. då är hon framme och suger tag i hingret bättre. nej så det va kul.

ja vad har jag mer gjort inte så mycket jobbat och så. gud vad måndagar känns jobbiga. jag lovar dom måste va extra långa för det känns som att dom aldrig ska ta slut. men tillslut så gjorde den det. och snart är man på jobbet igen.

men nu känner jag mej ganska trött men ska hålla mej uppe ett litet tag till

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0