fredag kväll

ja idag är det fredag alltid skönt ja vad ska jag börja med haha ja jagkan ju börja med på jobbet. elena prövade en båge och vänder sig om till oss och frågar vad vi tycker jag han inte kolla för jag satt vid datorn i sms högen. men ninna kommar och säger eller skulle säga nej den va inte så snygg bara för att du har för tjocka kinder. men hon inte säga det sista utom bara fram till för tjocka innan elena går bestämt fram och ger ninna en ordentlig smäll på armen. jag ba vad händer. där satt jag i lugnan ro och skicka sms sen bara tjongar det till i medaljonen. hehe men sen skrattade vi glatt åt det. elena hade lite dåligt samvete så hon skrev ett förlåt mej kort:)

har börjat och planera lite inför i morgon. min mor ska komma hem till mej och jag känner att jag måste hinna åka till stallet, handla för hon kräver frukost i morgon, sen måste jag städa så att hon inte får en hår och astma attack när hon kliver innan för dörren. så för att slippa stressa i morgon kanske man ska dammsuga idag typ nu innan jag är för trött.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0