ja juste

jag har även köpt en julklapp till min far. han är alltid svårats och köpa nått till för det går typ inte. han vill inte ha nått och han har allt som han vill ha. det är typ cd-skivor som går att köpa. men han har gjord det förbjudna det vill säga köpt alla cd-skivor som han vill ha i november. halllå vet inte an att man inte får köpa nått från november till julafton för om det är nått man vill ha(inom en rimlig pris klass) så får man önska sig det. men nej det har han missat. men nu så har jag köpt en till honom så det känns jätte bra:)

jag har köpt juklappar till några

*Syrran är klar det va lätt

*Sara är klar det va inte eller så svårt

*Pappa klar svårt innan jag kom på vad jag skulle köpa

*Jonte halft klar

*Mamma inte klar men vet vad jag vill köpa ska bara hitta det

*Hampus klar och han är jätte lätt och köpa till

ja jag har ju inte så många och köpa till vilket är skönt för det är ju så svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0