lisö

ja i fredags så va det kalas med stor K. och inte vart som hälst utom ute på lisö bil är a och o när man bor därute. men jag tog mej från haninge hem till ösmo där matte och sara komoch hämtade mej. sen åkte vi ut till lisö. det va jätte trevligt och kul på alla sätt och vis. sköna och roliga människor. vi spelade en massa konstiga öl spel med en massa konstiga regler. vi lyssnade på musik pratade och dansade. kvällens låt va helt klart fanta & rosé som förföljde en även på morgonen då typ alla gick och nynnade på den;) även daniel adams-rays låt gubben i lådan gick varm.

haha en kille somnade på toan. eller ja först så somnade han på toan där nere men där fick vi liv i honom sen gick han till toan där uppe och där sov han tills nästa dag:). han hade lite ont i nacken dagen efter. själv så har jag fått blåser på min vänster hand efter att ha blåste upp tva madraser i torsdags och en igår. hahaa jag är nog inte så van med att arbeta med händerna längre.

men jag sov som en liten prinsessa i på min luftmadrass och i min sovsäck. som en riktig prinsessa på fläsket.

sen på morgonen så gick jag och sara ut och hälsade på alla djur det är både får och kossor. men kossorna stod för långt bort för att det skulle kunna gå och klappa på dom men fåren typ sprang fram när vi kom;)

tog såklart lite kort på dom

fåren



hehe ja alla ville hälsa





sen sprang alla i väg




för att hunden kom







hälsa på kossor


kossorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0