min dag

ja idag har jag gjort lite mer än igår. jag har ju såklart jobbat alltid lika inspererande. efter det så åkte jag till biltema köpte pump, julklappspapper och en stekspade. pumpen ska jag ju ha för att blåsa upp madrasser för jag ska på kalas hos chiia på fredag och ja hon bor ju ute på landet. lisö om det säger nån nått:). och nej man kommer inte därifrån om man har kommit dit. så vi ska sova där så då måste jag komma hur våra madrasser mår. för lena sa att det va nån som läckte och jag har ingen lust att gissa och naturligt vis ta den madrassen som läcker. nej så efter biltema så åkte jag hem till ösmo och blåste upp båda( det va ett jävla jobb) så i morgon när jag kommer så får jag se vilken jag tar:)

hehe ja det är ju lite kul när man kommer till stallet det är så jävla fullt på parkeringen så att man får baxa sig in i typ dike breve en lyktstolpe. men när jag ska hem så är det inte så svårt och hitta bilen;) den står och väntar på en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0