min helg

ja jag va ju hos jonte i helgen (om det är nån som har missat det). på lördag så gick vi ut i norrtälje. det va mycket roligt:) det va jag, jonte och en kompis till jonte osm heter andreas. först så gjorde vi i ordning oss och hehe jag klar i tid. sen så drog vi hem till andreas. jag va glad att jag kom fram till bussen med alla ben i behåll. det va snor halt i alla fall för mej som envisades med att gå i pumps. det va inte kallt bara jättte halt jag va som bambi på hal is:). men fram kom vi och vi kom hem till andreas. sen så gick vi ut. men innan det så behövde både jag och jonte och äta. in på en pizzeria som inte hade sallad så jonte fick äta där men inte jag. sen så gick vi till ett ställe som hette typ bröderna g eller nått sånt och där fanns det en gudomliskt god räksallad ååååå den va sååå himmmmla god.

sen så drog vi vidare till ett ställe som jag inte kommer ihåg va det heter. men det va jätte kul. vi dansade och drack öl. så mer kan man inte begära. men på landet som vi va så går ju bussarna typ en gång i timmer och det va viktigt att vi han med sista bussen hem annars så fick man vänta till nästa morgon och nej det har vi ingen lust med. men vi han med den så det va skönt:).

nu är jag hemma och har gjort mat till nästa vecka och så ska jag få mat av min mamma oxå det tycker vi om:)

men nu kommer det lite bilder från helgen och när vi va ute.

min outfit

Linne: Vero Moda
Jeans: Miss sixty
Skor: vagabond










andreas jontes kompis



hehe ja jag vet det ser ut som att jag har en puckel på ryggen



jag och jonte



jonte



lite folk



lite mer folk



när vi gick till bussen på g hem så lekte anna paparazzi fotograf och tog typ kort på allt

en julgran som sover



synsam i norrtälje



en till julgran som sover



hehe och ja jag envisades med att ha pumps



jonte han traskade på



medans jag försökte och hänga med så gott det gick utan att bryta nått ben



men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0