mot rimbo

ja jag ska snart ta och dra till rimbo. det tar ju ett tag så jag har laddat upp med min ljudbok just nu så lyssnar jag på vårlik av måns kallentoft (stavning). måste säga att än så långe så tycker jag om den. men han skriver ju lite specielt så det finns ju klart bättre böcker men jag har ju läst dom andra så jag måste ju läsa den här oxå:).

jag började dagen med att ut och springa va skönt och få sova lite efter som jag kom hem så sent igår men det är det värt. men jag va i alla fall ute och sprang i morse det är ganska så skönt för då har man det gjort och man blir lite piggare. sen har jag ätit frukost gröt med banan kanel och russin i:) vilken lyx frukost ja i alla fall för att va mej. efter som på jobbet äter jag två hårda mackor med smör och banan som frukost så är det lite skillnad. sen så har jag packat och nej jag har inte fått nått svar på om vi ska ut till mobergs eller inte. jonte säger men du kan väll packa ner nått bara som du kan ha på dej. anna tänker men säger inte.... det är inte så bara jag måste ju planera och packa och jag tänker inte planera pch packa ner och släpa på allt för att vi inte ska ut så att jag måste packa och släpa på allt hem igen. för jag kan inte bara öppna garderoben blunda och ta nått och slänga ner det. nej jag måste prova kolla tänka och prova igen för att ändå inte va nöjd för att ta nått helt annat. och det är inte bara kläder det är rätt smycken det är plattong som ska med det är hårspray delux som ska med det är andra skor(pumps) för jag tänker inte ha på mej dom en hel helg nej tack. och nej jag går inte ut i mina gummisar eller gympaskor. sen måste jag tänka vad jag ska ha för jacka för om vi ska gå ut så vill jag ha goosen för jag vill INTE frysa sen när vi ska hem+att min hår förvandlats till affro om det regnar och jag inte kan skydda det. men om vi inte ska gå ut så kan jag ta min tunnare jacka.

ååå så anna vill veta. för jag vill inte släpa på en masssa saker helt i onödan

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0