onsdag

gud jag har en ny favo låt daniel adams-rays låt gubben i lådan sjukt bra asså




vad har anna mer gjort shoppat:) jag fastnade för ett glögg sett så finnt det va det va 4 glögg muggar och en skål som det står russin på och en som det står mandel på. så nu ska jag bara ha ha en mysig lördag med jonte med tända ljus och dricka varm glögg med russin och mandlar ååå vad gott.

sen så idag va jag ute och sprang hehe men jag glömde skridskorna hemma för på vissa ställen va det jävligt halt. det va inte så mycket när man satte ner foten som tur va utom när man stöte ifrån. så det va lite ett steg fram två bak varning;).


här kommer lite bilder på min glögg sett








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0