onsdag

ja idag är det onsdag mitt i veckan bara halva veckan kvar sen är det helg. men ja första så är det torsdag.

men ja idag så har jag vart ute och sprungit med min snygga reflexväst:). det kändes bra och det känns som att jag orkar mer och mer och det är ju bra:) men det är lite jobbigt när det ska envisas med att va motvind sista biten men så är det typ alltid.

åå jag har pratat lite med sussie oxå hon ska komma och hälsa på här hemma snart så det känns jätte kul. jag måste lämna in mina skor så att dom får nya klackar så att vi kan gå ut och dansa på våra lurviga då:)

jag har kollat runt på lite olika recept så jag ska ta och prova och gö ett julgodis sen när det börjar och närma sig. men det är ingen idé och göra det för tidigt för då kommer det va slut när julen inte ens har börjat. men jag ska ju jobba på jul oxå så jag får fira jul på jobbet;)

men efter det så åker jag nog hem till ösmo och firar med dom och äter där. men vi får se och det är ju lååångt kvar till jul.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0