rimbo

nu är anna i rimbo eller jag har vart det ett tag. jag åkte hit igår sen va vi och handlade. sen blev det hem och dricka ett glas vin till idol. andreas åkte ut vilket inte va så tråkigt enligt min åsikt. sen kollade vi på komisarie späck asså den va rolig men lite överdriven men helt okej. men jag är inte ledsen över att vi inte såg den på bio utom att vi såg den hemma. men den är ju sevärd men va inte jätte rolig.

idag så ska vi ut. bra säger anna. för jag har ju som jag skev innan släpat och packat ner saker som jag ska ha på mej. så det är bra att vi ska ut. vi ska ba se om man kan komma hem oxå om det nu går nån buss;) men jag tror att det gör det så det är ju bra.

jag har inte gjort så mycket idag bara skönt och va ledig. det har snöat vilket jag tycker är jätte mysigt men haha jag kommer och frysa tårna av mej för jag har planerat och ha pumps på mej. jag har lixom pumps eller gummisarna och välja på. men jag ska inte gå ute så mycket så det är lugnt=)

men nu ska jag nog ta och gö mej i ordning så att man är klar när jonte är klar för annars så blir han sååå iiirrriiiiiiiterad haha. eller så får man gö sig i ordning innan han börjar på ett det går inte och gö sig i ordning samtigigt och två han tycker bara att jag är i vägen medans jag tycker att han är i vägen hehe och jag är ju van hemmifrån att rätta mej och tänka på husfridens bästa=)


en "gammal" bild på mej


men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0