söndag morgon

ja eller så mycket till morgon kankse det inte är men aja. jag vaknade vid 8 och kunde inte somna om så detva lika bra att gå upp. åt en banan och sen va det ut i joggingspåret. när jag kom fram till min springstig och tog det första springsteget så dog mitt batteri till mp3 spelaren. så typiskt jag som har blivit så van med att springa till musik men det gick bra i alla fall. men det är ju alltid roligare med musik. men det är lite svårt och veta vad man ska ha på sig för det är kallt när man går till stigen men man blir varm av att springa så så länge jag inte fryser när jag springer så får det gå.

sen när jag kom hem så åt jag mina plättar jätte gott. så nu är jag mätt belåten. jag ska till stallet sen och rida diamant. eller ja rida och rida vi ska skritta en bit för han har ju vart halt. sen så ska jag bara mocka och fixa maten så ska vi hem och fixa mat för nästa vecka.

men just nu så ska jag nog ta och städa lite medans det är ljust ute så att man ser nått;)

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0