min dag

ja idag så började jag dagen med att vakna typ en kvart innan jag måste åka. anna fick skynda sig lite. kommer ut till bilen och kommer på ja juste tanka skulle jag kan kankse göra oxå om jag nu ska komma till jobbet;). in på jett macken tankar och kommer typ i tid. vi börjar ju klockan 09:00 men vi öppnad inte fören 09:30 så är inte hela världen om man blir typ 2 min sen. på jobbet så va det mycket och rörigt. men det gick bra och vi sålde väldigt bra. så det är kul. inga dumma kunder utom alla va trevliga och snälla:) vi har för det flesta bara trevliga och glada kunder men vissa har ju såklart vaknat på fel sida. men nog pratat om min arbete



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0