spring

ja idag är det ju måndag alltid lika kul och få en måndag slängd i ansiktet. men ja jag har jobbat som vanligt alltid lika kul:). sen så hade jag ingen ridning idag så jag åkte raka vägen hem och på med min spring outfit. sprang min runda på 7km kändes bra jag kände mej pigg som att jag orkar mer och det är ju aldrig fel. sen så har jag ätit min lasagne och den va jätte god så den kommer jag och göra fler gånger. kankse till och med jonte skulle vilja smaka nån gång??.  jag har ju oxå fått en sak eller nej två. den första saken jag har fått är en sån här extremt otrooligt sexig reflexväst som jag ska ha när jag är ute och springer. så den åkte på idag. det andra jag har fått är ett plättjärn. det blev jag jätte glad för så nästa helg ska jag ge mej på att göra plättar i det:)



men nu ska jag ta och mysa ner i soffan och kolla på tv och förska och inte somna i soffan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0