tyrol

ja dagen började med att anna vaknar går upp och ser att det är det är med än 10-. anna ber en bön till gud att bilen ska starta. gör mej i ordning är ute i good tid för att ta bort alla snö som ligger på bilen. vrider om nyckeln och bilen startar utan problem:) lycka nu kan dagen bara bli bättre.

sen har jag inte nån röst eller vilket är väldigt jobbigt för en kackel höna som anna. men det ska inte stoppa mej lite jobbigt i telefon när kunderna säger va för varge mening man säger. men dom på mitt jobb va så snälla så jag behövde inte svara i telefon så ofta utom tog kunderna i butiken. det va lättare fick man prata nära dom och tydligt och så kunde man göra teckenspråk. men så onödigt och va hes hallå man kan ju inte stanna hemma bara för att man är lite hes. nej det har vi inte tid med. ska man va hemma sk man va döende.

ja det va min dag

men tänkte nu lägga upp lite bilder från julfesten på tyrol














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0