fredag

idag är det fredag vilket är jätte skönt. efter att ha jobbat en hel vecka så är det skönt och va ledig i några dagar. i torsdags så va jag i stallet och mockade och fixade .

innan jag va i stallet så va jag hem en sväng och så skrev jag på papper om bilen. så att nu så äger jag ingen bil längre utom den står på pappa. och det ska den göra tills den ska säljas både för att jag ska slippa betala för två och för att det är enklare om han står för den när den ska säljars så slipper jag och åka ner och skriva på när den ska säljas. för men vet ju aldrig när dom vill komma och kolla på den och då kankse inte jag kan så det är bättre att han står på den. sen får vi se vad man kan få för den. men men det tar vi sen.

men jag behöver inte va utan bil så länge utom jag ska köpa mej enny snart om kanske två veckor sen blir jag volvo ägare:) och den är röd.

idag så gick dagen bra fredagar är alltid bra dagar. det är som att alla kunder är mycket gladare bara för att det är fredag.

sen en annan rolig sak är att om man går in på wikipedias sida och söker på synsam så får man upp en bild på synsam i tyresö=) tyckte jag va lite kul

http://sv.wikipedia.org/wiki/Synsam

ett sista farväl av min saab








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0