klickat hem

jag har nu klickat hem ett par skor till sommaren eller ett par sandaler. jag kände att det är bekväma skor vilket är a och o när man börjar och komma upp i min ålder;) jag vill kunna gå i ett par skor i flera timmar utan att ha plågosamt ont i fötterna. och sen så skadar det inte om dom är snygga oxå. för man vill ju inte förvandlas helt till en gamal tråkig grå tant med bekvämlighet bara går först och att det ser ut som skit men hallå det va ju behvämt. nej jag vill behålla lite av ja den lilla stil som jag har.

men i alla fall. jag tyckte att dom va snygga och bekvämma. jag ser det framför mej att man kan ha dom med en klänning och man kan ha dom om man ska gå ute. antagligen med en klänning/kjol eller ett par jeans. jag tror att det kommer och bli jätte bra.


här är dom

Kommentarer
Postat av: sara

Vilka fina :)

2011-04-16 @ 09:06:19
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0