lilla kvinna

idag är det tisdag och jag har jobbat och slitit för mitt dagliga bröd. jag har även fått lön:) eller jag har fått mitt bidrag. sen har jag betalat alla mina räkningar så nu är bidrag nästan slut;).

haha sen va det är kund som sa lilla kvinna till mej. jag ba hjälp det va nått nytt. annars så brukar det typ va lilla du eller lilla gumman men nu va det lilla kvinna. men han va inte arg så då va det okej.

sen efter jobbet så va jag ute och sprang och det kändes jätte bra jag kände mej pigg och att jag orkade hela tiden. sen började det och regna det va mindre mysigt men det va bara och springa på. det är som när man är ute och rider det finns inte så mycket och göra när det börjar och regna det är bara och spring apå och hoppas att det slutar och regna snart.

men nu ska jag ta och kolla lite på tv

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0