måndag

och jag är ledig såå skönt. jag va så trött så när klockan ringde i morse så stängde jag bara av den trode att jag satte på znoos knappen men icke sa nike. jag somnade om som en lite gris. men jag va ju ändå ledig. så sen när jag vaknade så åt jag frukost och sen va jag ute och sprang min runda på 7km. jag känner att jag orkar mer samtidigt som det är jobbigt och jag tänker att jag måste försöka komma ut och springa lite oftare men jag hinner inte mer.

men nu så har jag fixat lunch till den här veckan och nu sa jag snart ner till stallet och rida ut och sen ska jag rida min lektion. nästa måndag är jag även ägare till en ny bil:). jag får då hämta min nya bil åååå vad skönt det ska bli. jag kommer ju fortfarande åka buss och tåg och sånt men när jag ska ner till stallet så kommer jag och kunna åka bil.

men nu ska jag sätta lite fart

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0