ont i nacken

jag märker så fort jag håller på och bli sjuk. jag får nämligen ont i nacken. så när jag får ont i nacken så håller jag antagligen på att bli sjuk eller så är det min gamla whiplash skada från 10 år tillbaka som gör sig påmind. men oftast så börjar jag att bli sjuk och så va det den här gången. jag har ont i halsen och är förkyld och det känns som bomull i huvdet. sååå fruktansvärt onödigt jag vill ju ut och springa i morgon men det kan jag ju inte göra om jag mår såhär. det är ju inte så bra och springa när man är förkyld har jag hört;)

på jobbet så gick det bra. det va lagom mycket och gö eller ner det va döööttt. men jag kände mej inte så kry så det va skönt att det va lugnt. jag åt pizza som pappa hade gjort till mej. det tackar vi för. hehe jag bantar ju (som jag har gjort i typ 24år;)) men lite pizza går alltid ner.

men nu ska jag ta och krypa ner i soffan i hopp om att jag mår bättre i morgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0