stallet

ja jag är ju som sakt va ledig idag och har vart ute och sprungit sen åkte jag till stallet. där jag red ut 
sen så efter det så fick han stå i gången medans jag skulle mocka och allt sånt.

sen va det dax för min andra pass. jag fick rida laura jag tcker ju att hon är mysig och rida och idag gick det jätte bra. man får ju från början tänka framåt neråt för att hon inte ska bli ostadig och trippig. men jag tyckte att det gick bra. hon tar ju inte stödet av sig själv utomman får rida som ett djur med mycket ben. och sen denna härliga vänster sida. gud asså säger jag bara. den går inte och beskriva. hon trängen innåt som en galen irakier hon flyttar en över till högersidan så han tror att man ska ramla av hon tittar åt höger och vänster bogen är typ i mitten och ja det va en ställning i hörnet vi skulle göra där;) men annars så tycker jag att hon är trevlig.

sen så åkte jag hem och lyssnade på min ljudbok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0