tisdag

ja idag är det tisdag och jag har jobbat mellan 10-19 det gick bara bra. alla kunder va snäll idag men det va vissa som va lite mystiska men det gick bra det oxå. det är så härligt väder så jag och jennie satte oss på en bänk och solade en liten stund. sen så gick jag hem från sågen så att man skulle få lite motion.

sen så red jag neo. det va hoppning och det kändes jätte bra. han har blivit fin i kroppen. dom blir ju fina i kroppen nu när det blir vår och pälsen blir snyggare inte lika lurvig. men det kändes som att han väntade på mej och hoppade av och inte typ sken sen trampa om och sen kasta sig över. utom han lyssnade och hoppade av när jag ville det. så det kändes bra. sen åkte jag bil hem och ååååå det kändes så himmla bra.

det känns lite ovant för min nya bil är så himmla pigg jag är inte van med det så när jag kör på motorvägen så får jag hålla lite koll på hastighetsmätaren för ibland så skenar vi fram. det är lika dant på typ 50 vägar att vi skenar fram:). jag är ju van med bilar som man får putta fram och använda ren muskelkraft;)

men nu ska jag kolla lite på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0