grillkväll

igår va det grillkväll hos izza gud vad kul det va. hehe vi hängde i vardagsrummet drack vin och lyssnade på musik tills det va dax att äta. snackade en massa och hade bara super kul:) åkte hem med sista tåget som på helgerna går 01:05 ojojoj vilken lyx...
.
idag ska jag åka med izza när hon ska tävla. vi ska hela vägen till gripens ryttarföreing. det kommer och bli jätte kul har inte följt med henne tidigare så nu taggar vi om för tävling och det kommer och gå asssa bra:).
.
jag va ute och sprang i morse det kändes jätte bra det trodde jag inte. haha jag kanse alltid ska dra i mej en vinare och sen komma hem vid 2 och sen upp och ut och springa;). hehe nej jag tror inte det. men det började och ösregna när jag nästan va klar och hela vägen hem så öppnade himlen sig och det verkligen bara öste ner. mindre trevligt.
.
jag och sara
izza är på g med boxen:)

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det har regnat på mig och min affär idag också!!! helt sjukt mycket hörde ju nästan inte the sims musiken i köpcentret

2011-08-07 @ 15:30:49
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0