gud

jag har bara ett ord för min spring tur idag guuuud. jag trodde att jag skulle dööö. efter gårdagens frosseri med både godis chips och popcorn så hade jag ångest. så det blev att springa mils rundan idag. jag flåsade änu mer idag (om det nu va möjligt) jag lät som en extremt otränad astmatisk stor rökare. hehe jag måste göra nått åt min nya ohälsosamma livsstil. men är det semester så är det;).
.
planer för idag ja dom ser ut som följer ska äta lite frukost nr2:) sen ska jag ut och sola en liten stund för att troligt vis senare åka ner och våldgästa lena och tommy som kampar i niksta:). för mej slipper dom inte undan om dom tror det. jag dyker upp när dom minst annar det som gubben i lådan och förpästar deras semester med mitt kackel;). för jag tycker att dom ska leka med mej idag..
.

Kommentarer
Postat av: ml

Det tycker jag du gör rätt i att åka ner och våldgästa dom. Och samtidigt få lite sol på dej.

2011-08-02 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0