guud

hittade just min koola anna klänning på nätet för 150:- eee okej. jag kan ju säga som så här. det kostade absolut INTE så när jag köpte den... gud jag mins knappt vad den kostade men ja dubbla det där med kanske 4 så kanske vi börjar och närma oss vad jag gav för den. men nu va det för 5 år sen kanske. om inte längre.. och jag har änvänt den lika många gånger som jag dubblar kankse oxå;)
jag älskar koola anna för två saker
1 just att för namnet. det säger allt KOOLA ANNA det kan inte blir bättre
2 som har snygga koola kläder;)

Kommentarer
Postat av: sara

haha den där är ju prefa när du ska vara marilyn!

2011-08-14 @ 12:41:48
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0