idag

ja idag ska jag hem till izza för tjej snacka och grillning. blir nog bara lite chill och ett glas rose kankse oxå slinker ner;). det kommer och bli trevligt. i morgon är det sista dan på min semester gud det har verkligen gått assa fort. jag vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen. men jag har ju gjort så himmla mycket och umgåts med dom människor som betyder mest för mej. sen har man inte hunnit umgåts med alla som man hade vela göra. som ex sussie jag hade tänkt att jag skulle åka ner till henne men så blev det inte. får ta det nån annan gång:).
.
sen har ska lena, tommy, mamma och pappa ner till rökärr under v33 funderar på om man ska ta och åka ner till dom och vålgästa dom lite. ja bara under helgen blir det då. men det skulle ju inte va helt fel. få komma bort lite och bara ta det lugnt och bara chilla på altan:) och dricka goda smariga drinkar;)
.
men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0