jobbat

ja idag har jag jobbat alltid lika roligt. det va öken. det va verkligen ingenting att göra såå tråkigt. jag och elena fick underhålla oss så bra det gick. ja man lär ju känna varan innan och utan när man jobbar söndagar. man kommer varan in på bara skinnet;). men dagen gick bra. hon är ju såå go. gud vad jag kommer och sakna henne.
.
hahaha pratade med mamma oxå. assså jag kan ju inte säga annat än att ibland är min familj så rolig och bara sådär cp som fam. carlsson bara kan vara. gud.. dom är i stugan i rökärr. och efter att ha gått runt lite så hittar mamma en kantarell glad över att hon har hittat en säger hon till pappa kolla en kantarell. och talar om för honom att du får akta så att du inte trampar på den. varpå han säger att men hallå hur ska jag kunna se den. eeee ja den är för det första gul i grönt gräs men aja. men pappa säger att mamma ska märka ut vart den är. så mamma sätter en pinne i marken där kantarellen är. hahaha nu kommer det näst bästa.. vad gör pappa.... jo han trampar ju såklart på den... nu håller jag på och dööör för det är bara såå typiskt. men nu kommer det bästa i denna historia tycker då jag.. hahaha det är att mamma har till och med gått och vattnat den där kantarellen för att den ska växa och bli stor. heheeh så går han och trampar ner den.
.
asså jag garvade så jag trodde att jag skulle dö. för jag ser detta fram för mej. mamma går och sätter ner pinnar och avspärrningar för att pappa inte ska trampa på den. hon går och vattnar var 3:e timme. och sen kommer han och trampar på den i alla fall...kan man säga annat än att jag bara älskar min konstiga familj i bland:)
.
jag bara älskar mina nya glasögon:) ett par lindberg bågar som det är lite eller ganska mycket 80-tal över. hehe ååå jag tycker att dom är så fina:) och det är kul att det står anna carlsson i skalmen.
hehe ja det ska stå anna carlsson där men det är ju lite svårt och se;)
bara för att jag är såå grym på att parkera i alla fall om jag får säga det själv vilket jag gör;) men aja jag står i alla fall inom min ruta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0