jobbet

ja idag va jag tillbaka på jobbet efter 3v semester. det va blandade kännslor men mest kul:). tråkigt bara att min älskade elena va sjuk:( men fick träffa hanna och dom andra eller ja lotta och bertil men det va kul. kunderna va sig lika, butiken va sig lik, centrum va sig likt ja allt va sig likt helt enkelt. utom en sak.. jag möttes av att entre dörren va krossad. jaha nått patrast som jag försökt att ta sig in igen suck...och det va verkligen amatörer som hade försökt att ta sig in haha det va nästan skrattretande att kolla på filmen.
sen har jag vart ute och sprungit säger bara gud vad skönt det va att få ut och springa när det inte är mördar varmt. jag orkar ju till och med och ta i i bland. men inte allt för ofta;). men så mitt i mitt flåsandes så blir man omspringen av nån jävla ungspoling som bara springer om en i typ 120. och det såg inte ens jobbigt ut. det kändes som att jag sprang baklänges. hade bara god lust och fälla krokben på honom om han inte hade vart så snabb. han lixom inte ens plocka upp en sten att slänga i nacken på honom( inte för att jag hade träffat med tanke på att jag inte ens kan träffa ett stillastående föremål).
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0