leedig

idag är jag ledig vilket är jätte skönt. och efter att ha jobbat helgen och vaa uppe och sprang vid 7 igår innan jobbet så tyckte jag att jag kunde få lite sovmorgon idag. vilket va välbehövligt. gick upp vid ja kankse 9 åt frukost i lugn och ro framför tv:n. och hoppade sen i jogging skorna. rundan gick mycket bra tog min vanliga på 5km.
.
nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av the killing i väntan på att håret ska torka lite. sen ska jag städa här hemma. eller det är mest bara och damsuga för dte är såå grusigt i hallen. det blir ju så efter som man drar in allt och för att jag springer på en grus stig. sen ska jag ner till ica och handla mat till den här veckan. det får bli kyckling och sallad. det är enkelt och gott. sen ska jag köpa lite frukt och sånt. för att sen åka till stallet för den här veckan börjar ridningen igen:). det ska bli jätte kul att den börjar igen så att man för rida lite mer. jag har ju ridit lite under sommarn:). men det blir nog mer nu när terminen börjar och säsongen drar igång.
.
men nu sitter jag och äter ett äpple och dricker mitt kaffe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0