morgonstund

ja man har ju alltid hört att morgonstund ska ha en liten liten guldklimp i mun. det hade inte jag i morse... fy fan va trött jag va. vaknade kl:06:10 och så hade min klocka redan ringt en gång 06:00 men det hade inte jag reagerat över. somnade så glatt om igen vaknade 06:20. insåg att om jag ska hinna springa innan jobbet(för jag komme rinte palla springa efter) så måste jag gå upp NU. släpar mej upp. in i badrummet tänder lampan. möter nån i spegeln som ser ut som ett öde värre än döden... oj det va vist jag själv. släcker lampan lika fort. gör en fläta i håret i mörkret. bättre det än att se döden i spegeln. tvingar i mej löpar skorna och ut ur dörren. gäspar och drar benen efter mej hela vägen till löprundan. måste piggna till lite när jag springer och lyfta på benen och tänka på vart jag sätter ner mina fötter. för jag vill inte ramla och få mer sår på mina redan fula ben och knän. tar mej runt banan och nu är jag lite piggare.
.
nu är jag ny duschad och klar. känner mej lite piggare har gjort i ordning en stor kopp kaffe som jag ska dricka innan jag åker till jobbet:) det borde få fart på hjärtat. jag ska ändå inte klaga. jag vet att det finns folk som börjar mycket mycket tidigare än jag och som kankse måste gå upp vid 5 på morgonen och till och med tidigare än det. men jag är ändå trött;)
.
gud vad jag saknar mitt älskade lilla knark i bland:(

Kommentarer
Postat av: sara

haha and marilyn it is!!! ingen återvända lixom

2011-08-17 @ 10:40:52
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0