morse

japp i morse va jag uppe tidigt. varför då??. jo för att jag är dum i huvudet:). det är helt okej att tycka det för att jag va uppe vid sex och va ute och sprang. men det är så skönt och gö det på morgonen. för man ska ändå upp och gå kommer man upp ordentigt. och så har man det gjort behöver man inte ha ångest för att man inte pallan när man kommer hem från jobbet. men för det mesta så tar jag det efter jobbet. men inte i morse inte. det är skönt nu när det inte är så varmt för då kan man ta i mer utan att typ dö. eller i morse va det inte varmt inte under 10+. inte okej. men jag hade mina shorts och ett linne och så en tröja över men den tog jag av mej när jag sprang. det som är bra med att dte är lite kallt är att man får springa snabbare för att få upp värmen. och ja det skadar nog inte:).
.
åååååå idag ska elena komma till jobbet gud vad jag har saknat henne. men oj jag måste ju ta och gå till min buss nu.
.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0