partyyy

kom ju oxå på att jag lovade och slänga upp lite party bilder från helgen. har lixom glömt bort det lite sådär. hahaha eller så beror det på att alla inte blev sådär jätte smikrande. gud alltid lika kul när man kollar på kameran dagen efter;).
men här kommer i alla fall lite fina och roliga bilder... se och ja njut kankse eller våndas;)
jag sara och izza
sara izza och jag
jag izza och sara
jag
jag
sara och izza
haha efter x-antal fördrinkar va carlsson fett på G
hehe go och glad kexchocklad=)
jag och izza på G in till stan
sara på bussen
åsa sara och jag i början ut av kvällen
izza fett på G.. du är ju bara för söt tjejen:)
jag och åsa
man kan väl säga som så här. att efter en fett bra förkrök så va jag fett på G. och när carlsson är fett på G då kommer den officiella fjortis posen fram. vilket syns klart och tydligt på detta kort. men kul hade jag i alla fall=)
detta är resultatet av en fett bra förkrök med goda drinkar och allt vad en för kväll ska innehålla.
till vänster har vi ett random par som står och är äckligt gulliga med varan..ååå kärleken blomstar käääännn youuu fillll the löövvvv tooo nigght(lejonkungen för den som inte förstår) sen kommer madde jag och åsa och riktigt förgyller bilden ;) haha och självklart när carlsson är på G så kommer den officiella fjortis posen fram.. det är då det är dax att säga till anna..att anna jag tror att det räcker för i kväll det blir nog vatten för din del.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0