söndag

idag är det söndag och vad ska anna göra??. jo jobba jippi. nej men det är helt okej jag jobbar ju med elena så det ska bli kul:) igår va en lugn dag efter som jag både jobbade och skulle jobba dagen efter. men i morse va jag ute och sprang. eller ja det är ju fortfarande morgon. men klockan ringde vid 7 så va jag ute ur porten vid halv åtta. så kommer man hem lagom till halv nio så att man hinner duscha och äta en nektarin för att sen hinna med bussen som går 10. lite surt att jag måste åka 824 som inte missar en enda bussstation mellan brandbergen och tyresö. men jag kommer och hinna lyssna klart på min ljudbok i alla fall. men det som oxå är drygt är att jag är på jobbet vid halv och börjar ju inte fören 11. men vist jag kan ju åka in till norra sköndal och byta buss där om man nu tycker att det är så kul... eee nej. men jag brukar äta frukost på jobbet och dricka kaffe så det är lugnt.
.
är ledig i morgon så det ska bli super skönt. bara ta det lugn ut och springa för att sen åka ner till stallet och rida:)
.
hehe hittade ett gammalt kort på mej och min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0