stallet

ja idag är det ju måndag. alltid lika kul att få en måndag slängd i ansiktet. men dagen gick bra det va inte överdrivet mycket och göra utom lagom mycket. det kom in en kund som kände en gamal kollega till oss och han berättade att han hade vart med om en olycka och nu ligger på karolinska uch hämskt tyckte vi alla som va på jobbet. men han kommer ju och bli bra men ändå otäckt. alltid otcäkt när det är folk som man känner.
.
efter jobbet så åkte jag ner till stallet. mockade och fixade till fina djuret. sen så va det hoppning på schemat jag fick rida på viola. hon va taggad. ja hon va pigg och glad så det va kul:) vi hoppas på att hon kan fortsätta och va på gott humör så att hon inte faller tillbaka till sitt griniga ja.
.
hehe sen på vägen hem så tyckte jag att bilen kändes jättte konstig. ja jag jämför ju allt med hästar och stall så här kommer en sånhär assa bra jämförelse. det känns som när man rider och galopperar och när hästen mitt i galoppen för syn på nått stannar upp lite smått i galoppen men ändå fortsätter och galoppera. så känns det.. vad kan det då va för fel. för så ska det väl ändå inte va. och det känns ju inte så kul med tankte på att det är dax för besiktning den 6sep. så då måste biljäveln va i tipp topp för jag pallar inte att det ska va 100 fel på de.
.
men ja nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det sov dax. tänkte att jag kankse skulle orka upp i morgon och springa innan jobbet. börjar ju inte fören vid 10 så det borde jag ju hinna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0