synsam röd

hehe ja jag solade lite igår och så ja jag är fortfarande synsam röd. men jag hoppas på att det snart ger sig. ska ut i solen idag oxå. för när dte är såhär härligt väder så kan man ju inte bara sitta inne nej man får spring i benen jag vill ut:). vi ska se vad dagen har att bjuda på. jag är fett sugen på glasss i stora lasss=).
.
i morgon ska jag till stallet för jag ska rida på diamant. det blir nog en tur i skogen om det inte ösregnar men det ska det ju inte göra.
.
jag kollade på en film igår som hette candy gick på typ tv11. den va faxist bra. handlade om två pundare. eller den ena va pundare och den andra va en fin flicka som blev en pundare för dom blev kära i varan. nej men den låter inte så bra. men de va faxist bra för det handlade om hur dom fick i hopp till pengar till knarket. hon blir gravid och dom ska försöka och sluta men sen får hon missfall och dom är tillbaka igen. sen flyttar dom ut på landet han skaffar sig ett jobb och slutar hon bara går hemma och fortsätter. sen en dag när han kommer hem är hon inte hemma så han åker till sin kompis casper. då får hon psykbryt och hamnar på sjukhus och sen rehab. han jobbar på och efter ett halvår så ses dom igen och båda är rena och redo att bröja nytt liv med varan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0