taco

ja igår så va jag på taco kväll hos madde. eller madde va husvakt till sin mosters hus så då kom vi över och våldgästade:). mycket trevligt va det. hahah och det blev mycket skit snacka om allt och inget;). kul hade vi i alla fall. blev inte så sent eller va hemma vid elva. men gud vad mätt jag va när jag kom hem. efter att ha frossat i taco och godis=). hehe aja badsäsongen är ändå över det är bara invägningen i stallet men det är lugnt det fixar sig;) jag har ju några veckor kvar innan den är.
.
men gud vad det regnade igår det va helt sjukt. men dom hade en inglasad altan med infravärmde så det va varmt och skönt. hehe vissa tyckte att det va för varmt och andra för kallt så det blev på med värmen av med värmen på med värmen igen av med värmen igen. ja så höll det på. sen åkte jag och mickan hem med kvart över tio tåget.
.
idag ska jag med izza på tävling till enskede så då hoppas vi på att det går guld och att vi kommer hem med ett oxå;).
.
åååå vi har börjat och planerat vår nästa utgång. för ja så är det med oss hästtjejer och lantis tjejer vi måste planera våga utgångar och allt sånt. spontant det finns inte i vårt schema. det är planering från allt till att alla ska va lediga elelr ja typ lediga och sen att det finns nån som kan köra oss hem(jag kan ju komma hem med buss) men inte dom från landet. det ska planeras så att nån kan ta ut hästen dagen efter så att man slipper tvinga sig upp kl07:30 efter 4tim sömn för att släppa ut en häst. det ska planeras så att det finns nån som har pengar. ja allt handlar om planering:). och nu har vi börjat och planera... men då kommer den stora frågan vafan ska man ha på sig. jag vill ha nån snygg klänning men nej det gapar tomt av det i min garderob(som hades förövrigt har fixat åt mej) allt jag äger och har är ju svart. men samtidigt så kan jag inte komma i en grisrosa klänning för så ser jag ut som en blekfet gris. eller en grön då ser jag ut som en gurka. nej uch det är så svårt. jag tycker om svart för så ser man smal ut. ja vist man ser ju sjukligt blek ut men det är sånt man får ta:). nej jag vet inte ens hur jag vill ha den ska ut.. mer än att jag vill se snygg ut i den.. hahah kankse en svart soppsäck skulle passa då;). okej snygg kankse va at ta i för ja det är ju typ en omöjlighet då får man lägga sig under kniven först. men ja inte allt för ful ut i den då;) och inte allt för dyr för jag är ju lite snål(sparsam oxå).
aja jag får fortsätta mitt letande:) men sen har jag vart ute och sprungit i morse oxå min vanliga runda på 5km men det hade ju regnat hela natten så det va ju ganska blött och man fick passa sog för varmt man satte ner fötterna för jag har ju ingen lust att ramla men det gick bra jag höll mej på fötterna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0