trååkigt

ja jag tänkte att jag skulle ut och springa i morse. mennär jag vaknade va jag både trött och det regnade. nej tack sa jag då och somnade så glatt om igen. vaknade lite senare och gick upp och drack en kopp kaffe och åt lite frukost. sen åkte jag till jobbet för jag har bytt med elena så jag jobbade söndag idag. det va så lugnt och tråkigt så. till och med så lugnt så jag gick lös på en gaffel som jag hade med mej och en sked. gaffeln fick bli ett armband och gaffeln ja ett hängsmycke av nått slag. men jävlar va trögt det va. jag fick ta i för kung och fosterland. haha nej men i alla fall mycket. gud jag blev till och med varm ;)
.
sen efter att jag kom hem och hade vart på ica så tvingade jag mej ut på den där spring rundan. när man väl kommer ut så känns det bra. men jag va fett ottagad och trött. men nu så känns det bra att jag va ute och sprang. och när jag va ute och sprang så kände jag mej inte så trött. men fan jag höll på och somna på bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0