uppe

ja klockan ringde 06:00 i morse och tro det eller ej men jag gick upp då och hoppade i spring kläderna och jogging skorna. gjorde en fläta i håret och gick ut. när jag hade åkt ner och gick ut ur porten så hör jag klart och tydligt hur nåns väcklarklockan ringer. nej den tjöt som ett brandalarm. men personen i fråga som hade det där alarmet verkade inte beröras och verkade inte ha nån lust att stänga av det. hehe det va ju så högt så att jag hörde det:).
.
men själva rundan gick bra. det va lite små kalt så jag hade en tröja över linnet. men när jag började och springa så blev det lite varmare så då fick jag ta av mej den. men det är ändå så skönt att springa nu när det inte är sådär mördar varmt.
.
men nu är jag duschad och klar ska dricka lite kaffe och sen dra och jobba.
.
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0