3år

ja idag så firar jag och jonathan 3 år. känns helt sjukt känns inte som att det va tre år sen som vi blev tillsammans. men idag på jobbet så stod jag och jobbade så kommer det in en kille som jag hör vill prata med mej för han undrar om det finns en anna carlsson som jobbar är. aaa jag säger jag och kommer ut. så får jag ett blommbud. hehe helt sjukt. jag kan säga att mitt ansikte blev synsamrött och jag började och svettas som en gris=). men jag blev så klart jätte glad. och så fanns det med ett jätte gulligt kort. jag kan säga att alla dök över mej när jag fick blomman+en hink. hehe för blomman stod i en hink och jag fick med hinken oxå. hehe tack så mycket. och alla undrade varför jag fick blommor anna som fortfarande är synsam röd i ansiktet förklarar att det beror på för att det är 3 år sen jag och jonte blev tillsammans.

har så klart tagit lite kort på blommorna















där har vi kort på blommor och kort:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0