fredags mys

idg är det fredag och det va dax för fredags mysss. jag har jobbat som vanligt. jobbade till 18. sen åkt åkte jag ner till stallet och hade fredags mys

sen tog jag mammas bil hem till mej som jag får låna nu över helgen bara för att jag har hästen och jag jobbar.

när jag kom hem så tänkte jag att jag kan ställa mej på betal parkeringen efter som jag inte har skottat min ruta för ja min bil står hemma i ösmo och har gjort den sen den 1feb. hahah ja det kunde jag ju bara fet glöma där stod det en massa nördar så där fick man ju inte plats. utom det va bara och börja skotta. det va inte kul men jag blev i alla fall varm. sen va det ju det här med va fan ska man göra av snön. hehe jag kan ju inte skotta över det till grannen ruta utom jag va ju tvungen och skotta det till den stora snöhögen. hmm mindre kul men vad skulle jag göra.

så nu ska jag sova för jag känner med både mör efter skottningen och trött efter dagen som varit

men ha det så bäst

min p-ruta skottad och klar



sen så va jag tvungen och skotta alla snö till den stora högen



min p-plats + högen det va inte jätte långt men ändå



man kan klara mycket på bara villja



sen att man fick kliva ut i snön från bilen det gjorde mindre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0