ledig

idag va jag ledig från både jobb och stallet. jagva nog lite trött för jag efter att ha gått upp och vart i stallet från 8 till 12 när jag åkte hem. hehe så jag somna väldigt gott i natt. eller typ spm vanligt i fallet till kudden. och i morse så va det så skönt att bara gå upp och äta frukost i lugn och ro. idag så har vi kollat på alpina och det är lite spännande tycker jag. sen så har jag laddat hem lite ljudböcker. så nu blir det mycket spännande läsning. det är böckerna från dan buthler och dag öhrlund. dom ska tydligen va jätte bra så det hoppas jag verkligen. men bertil brukar inte så ofta ha fel. just nu så håller jag på och lyssnar på twiligt eller ja inte just den första utom den tredje och ja vad ska man säga. dom är helt okej. men jag är ju inte nått fan av romantiska fantasy böcker med en massa konstiga varulvar och vampyrer och blixtrande kärlekar. hmm nej jag vill nog ha lite mer mord och elände. folk som blir mördade och dom kämpar med att lösa det. inte bara en massa ååå jag älskar dej så eller åååå jag kan inte andas utan dej. trams. nej det är nog inget för mej men annars så är dom helt okej. ååå och så hennes eviga jävla tjat om att hon vill bli förvandlad till en vampyr. att han står ut är ett under.

men jag måste ju läsa klart dom för ja dom är ändå helt okej. men det blir nog det enda som jag kommer och lyssna på som är fantasy. 

men jag ska även ta och kolla på filmen om facebook nån dag har nämligen fixat den oxå så jag hoppas att den är bra=).

.

men nu ska jag kolla lite på tv så ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0