ledig

idag är jag ledig skönt. jag ska ta tag i katasfrofen här hemma(lägenheten) haha den typ skricker efter en städning. eller snarare en hel renovering. annars så går mitt liv som vanligt assa dåligt. vafan har gud emot mej igentligen varför kan jag aldrig ha lite tur här i livet. nej jag säger bara man ska fan inte ha körkort. men har man det så ska man fan INTE ha bil. det är bara problem med dom. ja om man inte är miljonär så att man kan köpa sig en ny för typ 150 000kr. men nu är ju inte jag det. allt som kan gå sönder på en bil går så klart sönder. det är jätte bra med bil när den startar och inte krånglar med 99/100 så är det ju fan bara problem är det inte det ena så är de det andra. om du överhuvudtaget kommer in i bilen och får fart på fanskapet och kommer ut ur parkeringsrutan så ska man fan tacka gud. men ibland så kommer man inte ens så långt. man kommer ibland inte ens i i bil jäveln. haha men ja nu har ju inte jag det problemet efter som min bil inte ens får lämna sin parkering efter som den har körförbud.

hehe japp så är livet gud måste verkligen hata mej. eller så tycker han inte att jag ska ha bil. för jettan såg han till att några blattar tog och krockade med tack för den. saaben startar inte när det är dax för besiktning och sen när den startar och ska rulla till besiktningen nej men då är handbromsen paj så det är inte ens nån idé att åka och få en 2:a på den. så nu står den där den står hemma i ösmo. så ja nu måste nog anna ta och köpa sig en ny bil jippi. jag säger bara gud gå och döö.

nej men nu ska jag te mej ut min depp dipå och ta och städa för att sen åka komunalt ner till stallet för att rida 

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0