nya glasögon

ja idag kom jocke från saflo och visade upp massa nyheter. det fanns mycket snyggt för mycket som vanligt. och jag vill ju ha ett par nya och hitade ett par små. för jag har ju sånt litet huvud så jag måste ha små bågar. men nu kommer den stora fråna vafan ska man ha för färg då. ja dom färgerna som är aktuella är svart med svarta skalmar eller brun med vita skalmar. och då känner man lite såhär att svart ja men det har jag så många bågar som är men samtisigt så svart är alltid svart. det är klassikt och passar till allt och alltid snyggt. eller så ska man ta den bruna med den bågen som jag har nu är ju brun. fast inte med vita skalmar. nej uch det är inte lätt inte.

men här är bilder på dom






i morgon har vi möta kvart i nio mindre kul men men. ska kolla när det går en buss kom jag på.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0