stallet

idag så va jag ledig skönt. det är vekligen helt guld och va ledig på måndagar. men i morse så va jag ute och sprang 7km och för den som undar är svart ja det va jävligt jobbigt. hehe jag måste ha sett helt cp ut för jag hade broddar, pannband och solglasögon. men det är så jobbigt när man får solen i ögonen:)

sen så har jag fixat lunch till den här veckan det blir min vegetariska lasagne. jag tycker att den är mycket god. men jag tycker att den ska bli klar snart för jag ska till stallet snart och jag hade tänkt och rida ut och det vill jag ju gö innan det blir mörkt. så ja snart får maten va kvar så att jag kan springa till min buss för att hinna med mitt tåg. men lugn och fin ann-kristin.

sen så efter att jag har ridit hästen så ska jag rida min lektion oxå och den är ju vid 20:00 så ja det är en heldag i stallet. men jag har med mej middag så jag överlever. men jag hoppas på att jag får en rolig häst att rida typ bubbland eller nått sånt.

men aja ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0