fredag

idag är det fredag gud såå skönt säger jag bara. och gud vad den här veckan har gått fort. jag har haft lite och göra så kankse därför. men idag på jobbet så va ingrid sjuk inte bra för hon skulle ju ha jobbat till sju vilket betyder att nån annan måste göra det. alla typ roppar i en kör jag kan inte. och jag tänkte vist jag kan men jag vill inte för jag ska till stallet och om jag ska jobba till sju så kommer jag inte fören vid 8 och det blir så himmla sent. men elena kunde ställa upp guld säger jag bara.

sen så kom masören lena till oss oxå gud vad skönt det är asså. massage är nått alla borde få.

men nu är jag assa trött så nu ska jag snart ta och sova

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0