helt slut

jag säger bara att jag är helt slut. eller både jag och jonte är helt slut. dagen började med att klockan ringde 05:45 mindre inspirerande att gå upp då men det är bara och tvinga sig. jag och jonte åkte till stallet för att släppa ut djuret. när vi kom så stod han så glatt och tuggade på sin frukost. han fick äta i typ 5 min till sen va vi tvugna och ta ut honom. men han fick ju fortsätta och äta sin frukost ute och det verkade han inte ha så mycket emot:). eller han hade inget val.

sen så kom pappa och mamma och hämtade upp oss 08:00 för att åka till södertälje. för det va dagen d. lena och tommy skulle flytta igen. så det va bara ner med allt två trappor. allt som vi hade släppat ut två år tidigare. eller inte riktigt allt. men det gick rätt smärtfritt. men det blir som vanligt rörigt. man vill bara bli klar nångång. så man bär och kånkar tills man tror att man ska bli galen. men det gick ändå rätt bra. jag slapp ju och ta sängen och det va jag glad för. för den va fan inte kul att bära upp för alla trappor förra gången. jag fa typ halft död efter den. men nu bar jag bara en jävla massa kartonger.

sen bar det av till sollentuna och den nya lägentehen. sen så va det bara och bära in allt. och för övrigt så va den jätte fin. ny och fräsch. efter all flytt så va det gott med mat det bjöds på korv med bröd men det är perfekt när det bara ska va nått enkelt och som man inte måste ha en massa bestik till. sen när vi åkte tillbaka i bilen till södertälje för att lämna släpen så somnade både jag och jonte i bilen:) vi blev avsläppta i stallet för jag skulle mocka och rida.

men nu så är både jag och jonte helt slut. det blir en lugn och fin lördags kväll tillsammans med john blund=)

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0