idag

ja dagens planer ser ut som följande. just nu så ska jag städa medans jag gör mina plättar sen ska jag ut och gå min motionsrunda medans jag lyssnar på min ljudbok. sen ska jag hem och duscha och sånt för att sen åka och bowla med flickorna. ska bli mycket roligt. men först så måste jag städa för det ser ut som ett bombnedslag. jag har kläder och kartoner och allt sånt typ överallt. nej så det ska det bli ordning på först.

min ljudbok är för övrigt jätte spännande. sen panik måste jag komma på vad fan jag ska ha på mej.... jag vet att jag vill ja jeans och nått linne med vilket linne och vilka jenas ja det vet jag inte och sen vilka skor ska man ha. uch jag får ta och rensa ut min garderob för att hitta nått bra som kankse kan passa.

men nu ska jag sätta fart och städa med ett stort S.

ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0