ledig

åååå i morgon så är jag ledig och det ska bli såå skönt. jag ska till stallet på morgonen och fixa. sen ska jag va dommare till maskeraden oxå kameran ska med och block och penna är nedpackat:) här ska dömmas och ja jag är mutbar;). lugn bara lugn jag ska inte dömma ensam utom det är två till. men jag tror att det kommer och bli kul. men jag måste klä mej varm:).

idag har det inte hänt så mycket jag har jobbat och slitit. och shoppat lite. bara lite tröjer en blå och en vit som jag ska ha på jobbet. mina "jobb" tröjer börjar och bli såå slitna. men nu har jag shoppat två nya.

men nej nu ska ta och kolla lite på tv. sen blir det sängen så att vi kommer upp i morgon

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0