måndag

ja idag va det ju måndag och jag va ledig= super skönt. både min kropp och min lägenhet behövde det. eller kankse mest min lägenhet. sara den ängel som hon är släpte ut hästen efter att bosse hade vart där och skot honom. tack än en gång säger vi till sara både från 

på min lektion sen så red jag el passo ja vad ska man säga om honom. det va en upplevelse. han gick nog inte ett enda steg på tygeln. nej han va verkligen speciel. han gick och hackade me dhuvudet och jag fick inget bra stöd eller jag fick typ inget stöd. och han tränger på inner skänklarna i alla varven och ja allt sånt. så det va en upplevelse och en utmaning som jag säger som så. eller så kan man säga som clara som red henne innan - att det ska bli en dröm och rida viola på torsdag hahah

men nu ska jag ta och sova så ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0