massage

jag säger bara enkligen som jag har väntat på att hon ska komma och ååå det ska bli såå skönt. jag känner nu efter att jag har haft hästen i nästan två veckor att jag är fan inte van längre. hehe träningsverk lite här och där. hehe både i mockar musklerna och i bära höpåsar musklerna och då har vi inte pratat om min träningsverk i rumpan som jag har haft;) den va inte och leka med. det va ju skillnad förut när man va ung och jag red pridde typ 2-3 gåner i veckan + lektion 2 gånger och så kanske diamant 1-2 gånger i veckan. när pridde åkte så hade jag ju clarissa som jag red + diamnat och mina lektioner. så nu får min kropp en chock när jag rider varge dag och mockar och allt sånt.


men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0